NOVICE

Tabor 2019 – Bioterme 23. – 28.6. – 3. in 4. dan

26. junija, 2019

3. dan Tabora je naredil ves izlet še lepši: Zbudilo nas je lepo, sončno jutro. Po rutini dopoldneva (zajtrk, sestanki, kopanje…) nas je očaral popoldan: otroke delavnice hotelskih animatorjev (npr. iskanje skritega zaklada), starejše pa dostop v fitnes in savno obenem. Po delavnici so otroci v dvorani po preverbi odgovorov prejeli žetone za Račkovo igralnico. Potlej so se brž lotili učenja čaranja – mar nas bodo jutri uročili? Zvečer smo s himno in z govorom Mateje lepo počastili državni praznik. Presenetil nas je obisk urednice revije Prepletanja, Radojke Hižman in nje moža. Za nameček je naša “dramska skupina v nastajanju” uprizorila nadaljevanje lanskoletnega skeča »Pogled po dolin«.

4.dne najdem tole navodilo proti vročini: Leti v bazen, po kosilu daj pregorele otroke k počitku, ker jih ob 16-ih čaka Klovnovska delavnica in čarodejstvo. Odrasle pošlji popoldne na delavnico Umovadba, da spet poženejo pregrete možgančke. Po večerji se začaraj na predstavi čarodejev Žige, Maie in Lučke. V dvorani polni programa in otroških skupin (Maček Muri, Veseli kužki in Dolgouhci) spremljaj letni napredek otrok: predstavitve plakatov, sestavljank (puzzle) in zgodbic. To boš ocenil tudi z od vseh taborov do sedaj “unikatno najtežjo preizkušnjo” – izberi naj plakat med njimi. Otroke po nastopih za nagrado usmeri v otroški kino. Tako, sedaj imaš čas za skupno obujanje spominov, pesmi in druženj z vrstniki, dokler vsi ne omahnete v spanec.